Prive-parties

Privefeesten? Trouwfeest? Huwelijk!

Het organiseren van een evenement is niet iets dat je dagelijks doet. Boa Creations heeft er veel ervaring mee. Ook de communicatie met gemeentelijke instanties voor eventuele vergunningen neemt Boa Creations voor zijn rekening.

In overleg bepalen we eerst het doel van het feest en bespreken we de mogelijkheden. Gaat het om 20 of 1000 gasten? Hoe wilt u ze ontvangen? Wat wilt u uw gasten bieden aan eten en drinken? Hebt u een bepaald soort muziek in uw hoofd?

Uw ideeën en wensen vertalen we in passende oplossingen. Ieder feest heeft namelijk een heel persoonlijke insteek en dat vereist elke keer opnieuw mooi maatwerk. Voor een aantrekkelijk budget.

Pas als alles is besproken gaat Boa Creations aan de slag. We houden u permanent op de hoogte van de stappen die we nemen en de voortgang van de opbouw.

Onderstaande foto’s geven u een globale indruk. Voelt u voor een vrijblijvend oriënterend gesprek? Bel 06-18112168.

Doopfeest Kwadijk: 40 gasten                                                                                                           Organisatie, aankleding door Boa Creations

Aankleding: Lange tafels, Buffettafel, Ballonnen,Windlichtjes, Servetten, Pioenrozen.

Trouwfeest Purmerend: 30 daggasten, 125 avondgasten.
Organisatie, begeleiding en aankleding door Boa Creations

Aankleding: Dinertafels (lang)metkaarsenkandelaars, Bloemstukken, Statafels met windlichten, Kristallen kroonluchters, Verlichting algemeen, Podium, Versailles vazen, Beplanting (levend groen), Rode lopers, Vuurkorven.

Organisatie: 180 m2 accommodatie (feesttent met binnenhemel), Catering met personeel (live cooking, koks en personeel), Gebak (petit fours), Drank (frisdranken, wijnen en bier) Glaswerk, Bars en koeling, Cateringbenodigdheden (servies, koffie apparatuur e.d.), Maken van een draaiboek, Toiletwagen, Voorzieningen bij de Kerk.

Trouwfeest Heiloo: 38 daggasten, 85 avondgasten.
Organisatie, begeleiding en aankleding door Boa Creations

Aankleding: Dinertafels (rond) met glazen kaarsenhouders en bloemen, Statafels, Stoeldecoratie, Kroonluchters (dubbel), Led-verlichting, Louvre luiken, Versailles vazen, Buffetkasten, Presentatietafel van groente, Beplanting (levend groen, olijfbomen), Podium, Engel op sokkel, Baroktafels, Wimpels, Grote witte ballonnen, Grote zilveren kandelaren (150 cm).

Organisatie: 210 m2 accommodatie (feesttent met binnenhemel), Keukenvoorzieningen voor cateraar (volledig ingerichte keuken, live cooking), Drank (frisdranken, wijnen en bier) Glaswerk, Bar en koeling, Elektravoorzieningen (aggregaat), Luxe toiletwagen, Cateringbenodigdheden (servies, koffie apparatuur e.d.), Maken van een draaiboek, Aansturing en overleg met cateraar, Voorzieningen bij de Kerk, Overleg met kerkbestuur, Overleg met ambtenaar burgerlijke stand, Aansturing en overleg met Liveband voor in de tent en muzikanten voor de kerk, Transport voor vervoer daggasten, Aanvragen vergunning bij gemeente.